Automatyczne płatności z zapisanej karty w Moich Usługach

7/1/2020

Z tego artykułu dowiesz się, czym jest autopłatność w serwisie Moje Usługi, jakie daje korzyści oraz kiedy i jak możesz z niej korzystać. Poznasz też opinie pierwszych klientów, którzy skorzystali z autopłatności.

Jeśli:

– chcesz, aby Twoje rachunki zostały opłacone za Ciebie Twoją kartą płatniczą,

– pamiętasz login i hasło do systemu przynajmniej jednego spośród Twoich dostawców (eBOKa – elektronicznego biura obsługi klienta),

to z całą pewnością autopłatności ułatwią Twoje życie!

Jak ustawić autopłatności?

Ustawienie autopłatności w Moich Usługach jest proste, szybkie, intuicyjne i bezpieczne! Możesz to zrobić zarówno z poziomu ekranu dostawcy, jak i koszyka płatności.

Podczas konfiguracji autopłatności poprosimy Cię o podanie maksymalnej kwoty, jaką będziemy mogli pobrać automatycznie. Dzięki temu zachowasz kontrolę nad wysokością opłaty.

Autopłatność z poziomu ekranu dostawcy: Autopłatność z poziomu ekranu dostawcy

Autopłatność z poziomu koszyka płatności: Autopłatność z poziomu koszyka płatności

Jak działają autopłatności w serwisie Moje Usługi ?

Trzy dni robocze przed terminem płatności podejmiemy pierwszą próbę automatycznego opłacenia Twojego rachunku. Jeśli to się nie uda (może się tak zdarzyć, kiedy nie zasilisz odpowiednio wcześnie swojego konta), po 24 godzinach podejmiemy drugą próbę, a kolejnego dnia – ostatnią.

O każdej próbie pobrania pieniędzy z Twojego konta poinformujemy Cię z wyprzedzeniem osobnym mailem. Dzięki temu nad całym procesem będziesz miał pełną kontrolę.

Jakie jeszcze korzyści dają autopłatności?

Jeśli masz w serwisie Moje Usługi kupony promocyjne, możesz ich użyć do pierwszej autopłatności.

Jak mogę wyłączyć autopłatności?

Wystarczy, że z poziomu ekranu dostawcy naciśniesz na "Edytuj autopłatność” , a następnie "Wyłącz".

Przeczytaj opinie naszych pierwszych zadowolonych klientów.

Pan Adam:

Od prądu i gazu nie ucieknę, cyklicznie muszę płacić te rachunki. Brakowało mi takiego automatu, który zrobi to za mnie, a ja nie będę musiał już pamiętać o tych rachunkach. Kiedyś testowałem stałe zlecenia, ale zawsze było z tym masę zachodu. Teraz, odkąd korzystam z serwisu Moje Usługi, mam ustawioną autopłatność dla PGE i PGNiG. To bardzo upraszcza obsługę rachunków.

Pan Marcin:

Szczerze mówiąc, jak zobaczyłem, że w serwisie pojawiła się możliwość automatycznego opłacania rachunków, to byłem sceptyczny. Lubię kontrolować za co, ile i kiedy płacę, nie ufam dostawcom. Kiedyś zdarzyło się, że wartość rachunku była zawyżona, proces wyjaśniania wielkości rachunku to jakiś koszmar był. Kiedy zorientowałem się, że mogę ustawić limit wysokości pojedynczego rachunku, moje wątpliwości rozwiały się. Teraz poprzez autopłatność płacę abonamenty telefoniczne swoje i żony. W każdym przypadku mam ustawione limity w oparciu o historyczne wysokości rachunku, co pozwala zachować mi kontrolę nad tą płatnością.

Pani Iwona:

Mój rachunek za telefon opłacił się sam, bez mojego udziału. Każdy etap był potwierdzony mailem i nawet dostałam 30 zł na konto dzięki temu, że poleciłam serwis koleżance.

Polecamy na blogu

Fotowoltaika – wady i zalety, montaż, cena i wiele innych

Energia ze słońca czyli fotowoltaika. W dzisiejszym artykule zebraliśmy najbardziej nurtujące Was pytania. Przyjrzyj się odpowiedziom eksperta z portalu Dobry Prąd i dowiedz się - jak to działa, jakie są wady i zalety, ile to kosztuje i wiele innych!
10/9/2020

Dzień bez samochodu!

22 września obchodzimy międzynarodowy dzień bez samochodu i z tego powodu postanowiliśmy przedstawić Wam kilka ciekawostek z nim związanych.
9/21/2020

Jak zapanować nad budżetem wysyłając swoje pociechy do szkoły?

Rozpoczęcie roku szkolnego to nieodłączny element września. W tym artykule znajdziesz praktyczne porady jak zorganizować ten czas i przede wszystkim - budżet w jego trakcie.
8/27/2020

Domowe rachunki zaczynają puchnąć? Sprawdź je i zmień dostawców!

Jaki wpływ wywarły pandemia i praca zdalna na nasze regularne domowe opłaty? Minęło już kilka tygodni od rozpoczęcia krajowej kwarantanny. Mamy wystarczające dane, by rozpocząć obserwację, czy i o ile wzrastają nasze domowe rachunki za media. I by podjąć działania.
7/9/2020

Wszystko co musisz wiedzieć o technologii 5G - potwierdzamy fakty i obalamy mity.

Dowiedz się czym jest sieć 5G. Jaka jest różnica pomiędzy nią a 4G/LTE? Czy jest szkodliwa dla zdrowia? Jakie są korzyści z tej technologii? Wszystkiego dowiesz się w wywiadzie z Dyrektorem Zarządzającym Fundacji Digital Poland. Rozmowę prowadzi Izabela Bogumił - Dyrektor Zarządzający Sektorem Telekomunikacyjnym, Mediowym i Technologicznym w ING Banku Śląskim.
5/26/2020

Piętnaście tysięcy klientów jest już z nami!

Kiedy 8 miesięcy temu świętowaliśmy uruchomienie serwisu Moje Usługi, nie przypuszczaliśmy, że tak szybko przyjdzie nam cieszyć się kolejnymi sukcesami. Zaledwie trzy miesiące temu było z nami 10 tysięcy użytkowników – teraz jest nas już 15 tysięcy!
5/18/2020

6 powodów, dla których tracisz kontrolę nad opłatami cyklicznymi

Jeszcze kilkanaście lat temu dostawałeś rachunki „w papierze”. Chodziłeś systematycznie na pocztę lub do banku, ustawiałeś się w długiej kolejce i za jednym zamachem opłacałeś prąd, gaz i całą resztę. „Kwitki” z pieczątką wrzucałeś do kartonowej teczki z napisem ”opłaty” i tak co miesiąc.
5/7/2020

Zachowanie odległości i społeczny dystans to dziś najdojrzalsza forma miłości

Wielu z nas przełączyło się na tryb on-line. Również seniorzy, którzy dotąd nie mogli lub nie chcieli korzystać ze zdalnych rozwiązań, za namową bliskich, coraz bardziej się do nich przekonują. Oto historia jednego z naszych klientów.
4/22/2020

Odzyskaj kontrolę nad rachunkami!

Ta strona korzysta z plików cookies.