Piętnaście tysięcy klientów jest już z nami!

5/18/2020

Kiedy 8 miesięcy temu świętowaliśmy uruchomienie serwisu Moje Usługi pod skrzydłami ING, nie przypuszczaliśmy, że tak szybko przyjdzie nam cieszyć się kolejnymi sukcesami. Zaledwie trzy miesiące temu było z nami 10 tysięcy użytkowników – teraz jest nas już 15 tysięcy! To dobry czas, by spojrzeć wstecz i podsumować najciekawsze rozwiązania, jakie dla Ciebie wprowadziliśmy.

Udział w akcji ING Banku zachęcającej do pomocy bliskim w pozostawaniu w domu podczas pandemii

Moje Usługi ułatwiają zdalne realizowanie cyklicznych płatności dlatego z dumą przyłączyliśmy się do akcji ING #zdalnidopomocy.

Dwie pieczenie na jednym ogniu, czyli płatności z Twisto

Od kilku miesięcy nasi klienci mogą opłacać swoje rachunki z terminem płatności wydłużonym od 21 do nawet 45 dni dzięki Twisto. Nie trzeba zakładać konta na nieznanych stronach ani wypełniać zbędnych formularzy. Z Twisto Pay w serwisie Moje Usługi korzysta się intuicyjnie i szybko. Metoda płatności Twisto

Polecaj i Zarabiaj - Moje Usługi opłacą Twoje rachunki

Niesłabnącą popularnością cieszy się program poleceń, w którym każdy może zdobyć do 330 złotych na swoje rachunki. Od 16 października nasi klienci wykorzystali prawie 10 tysięcy kuponów promocyjnych, a dzięki zaproszeniu, dołączyło do nas ponad 5 tysięcy nowych użytkowników. Kolejni, jeszcze chętniej korzystają z kuponów promocyjnych i programu poleceń. Kupony promocyjne

Użytkownicy Moich Usług oszczędzają czas

Nikt nie chce tracić czasu na przepisywanie danych do przelewu czy szukanie papierowych faktur. Dlatego Moje Usługi nieustannie ewoluują, by ułatwiać życie naszym klientom. Wciąż poprawiamy doświadczenia naszych użytkowników i zachęcamy do przenoszenia finansów gospodarstwa domowego do sieci.

Nieustannie wdrażamy nowe funkcje, które pozwalają zaoszczędzić czas i wykorzystać go na rzeczy ważniejsze niż rachunki. Oto mały przegląd najciekawszych z nich:

Potwierdzenia płatności dostępne bezpośrednio w serwisie, dzięki którym możliwe jest otrzymanie dokumentu poświadczającego realizację transakcji na platformie gdy tylko środki zostaną wysłane do odbiorcy,

Logowanie przez media społecznościowe za pomocą którego użytkownik może połączyć swój profil na portalach Facebook lub Google z kontem na Moich Usługach, co ułatwia i przyspiesza rejestrację i logowanie,

Funkcja “przeciągnij i upuść” rachunek przyspieszająca cały proces dodawania opłat i ogranicza go do zaledwie dwóch kliknięć,

Inteligentne wyszukiwanie dostawców pozwala na pobranie wszystkich opłat od dostawców, którzy wysyłają faktury drogą mailową w sposób w pełni automatyczny, bezpieczny i szybki, wymagając od użytkownika jedynie podpięcia skrzynki e-mail, na której znajdują się opłaty,

Historia płatności to udostępniona na profilu każdego klienta platformy zakładka, pozwalająca na łatwy przegląd dotychczas opłaconych na platformie faktur. W połączeniu z potwierdzeniami płatności, kategoria ta pozwala na dokładne katalogowanie swoich wydatków,

Wydzielanie subkont wewnątrz jednego konta w eBOKu to opcja, którą docenią osoby, które posiadają na przykład dwa adresy podpięte pod jedno konto w systemie dostawcy – pozwoli to na łatwe rozróżnianie opłat dotyczących poszczególnych adresów, a faktury pobierane w plikach PDF z systemu dostawcy pozwalają również na przegląd wszelkich szczegółów płatności.

Nie możemy pozostawić tego wpisu bez szczególnych podziękowań dla wszystkich użytkowników Moich Usług. To Wasze aktywne korzystanie z serwisu sprawia, że wciąż rozwijamy się i doskonalimy platformę, a lawinowo rosnąca liczba użytkowników utwierdza nas w przekonaniu, że to co robimy, ma realną wartość. Serdecznie dziękujemy za powierzone nam zaufanie.

Wznieśmy toast za kolejne piętnaście tysięcy!

Polecamy na blogu

Wszystko co musisz wiedzieć o technologii 5G - potwierdzamy fakty i obalamy mity.

Dowiedz się czym jest sieć 5G. Jaka jest różnica pomiędzy nią a 4G/LTE? Czy jest szkodliwa dla zdrowia? Jakie są korzyści z tej technologii? Wszystkiego dowiesz się w wywiadzie z Dyrektorem Zarządzającym Fundacji Digital Poland. Rozmowę prowadzi Izabela Bogumił - Dyrektor Zarządzający Sektorem Telekomunikacyjnym, Mediowym i Technologicznym w ING Banku Śląskim.
5/26/2020

6 powodów, dla których tracisz kontrolę nad opłatami cyklicznymi

Jeszcze kilkanaście lat temu dostawałeś rachunki „w papierze”. Chodziłeś systematycznie na pocztę lub do banku, ustawiałeś się w długiej kolejce i za jednym zamachem opłacałeś prąd, gaz i całą resztę. „Kwitki” z pieczątką wrzucałeś do kartonowej teczki z napisem ”opłaty” i tak co miesiąc.
5/7/2020

Zachowanie odległości i społeczny dystans to dziś najdojrzalsza forma miłości

Wielu z nas przełączyło się na tryb on-line. Również seniorzy, którzy dotąd nie mogli lub nie chcieli korzystać ze zdalnych rozwiązań, za namową bliskich, coraz bardziej się do nich przekonują. Oto historia jednego z naszych klientów.
4/22/2020

Odzyskaj kontrolę nad rachunkami!

Ta strona korzysta z plików cookies.