Piętnaście tysięcy klientów jest już z nami!

5/18/2020

Kiedy 8 miesięcy temu świętowaliśmy uruchomienie serwisu Moje Usługi pod skrzydłami ING, nie przypuszczaliśmy, że tak szybko przyjdzie nam cieszyć się kolejnymi sukcesami. Trzy miesiące temu usługa świętowała 10 tysięcy użytkowników a teraz jest nas już 15 tysięcy. To dobry czas, by spojrzeć wstecz i podsumować najciekawsze rozwiązania, jakie w tym czasie wprowadziliśmy.

Moje Usługi to rozwiązanie automatycznie agregujące rachunki w jednym miejscu, co pozwala na łatwe monitorowanie i zarządzanie cyklicznymi opłatami przez użytkownika. Integracja z bramką płatniczą imoje pozwala klientom opłacać swoje zobowiązania on-line: kartą, BLIK-iem lub szybkim transferem. Moje Usługi to pierwszy taki serwis w Polsce, z którego korzystać mogą klienci wszystkich banków - nie tylko ING.

Użytkownicy Moich Usług oszczędzają czas

Nikt nie chce tracić czasu na przepisywanie danych do przelewu czy szukanie papierowych faktur. Chcemy więc poprawiać doświadczenia naszych użytkowników i zachęcać do przenoszenia finansów gospodarstwa domowego do sieci. Dlatego nieustannie wdrażamy nowe funkcje.

Oto mały przegląd najciekawszych z nich:

Potwierdzenia płatności dostępne bezpośrednio w serwisie, które pozwalają na otrzymanie dokumentu poświadczającego realizację transakcji na platformie.

Logowanie przez media społecznościowe – klient może połączyć swój profil na portalach Facebook lub Google z kontem na Moich Usługach, co ułatwia i przyspiesza rejestrację i logowanie.

Funkcja “przeciągnij i upuść” rachunek – przyspiesza proces dodawania opłat i ogranicza go do dwóch kliknięć.

Inteligentne dodawanie dostawców pozwalające na pobranie wszystkich opłat od dostawców, którzy wysyłają faktury drogą mailową w sposób w pełni automatyczny, bezpieczny i szybki. Użytkownik jedynie podpina skrzynkę e-mail, na którą przychodzą opłaty.

Historia płatności to udostępniona na profilu klienta platformy zakładka, pozwalająca na łatwy przegląd dotychczas opłaconych na platformie faktur. W połączeniu z potwierdzeniami płatności kategoria ta pozwala na dokładne katalogowanie swoich wydatków.

Wydzielanie subkont wewnątrz jednego konta w eBOKu to opcja, którą docenią osoby, posiadające na przykład dwa adresy podpięte pod jedno konto w systemie dostawcy – pozwoli to na łatwe rozróżnianie opłat dotyczących poszczególnych adresów, a faktury pobierane w plikach PDF z systemu dostawcy pozwalają również na przegląd wszelkich szczegółów płatności.

Dwie pieczenie na jednym ogniu, czyli płatności z Twisto

Od kilku miesięcy nasi klienci mogą opłacać swoje rachunki z terminem płatności wydłużonym do 21 dni. Nie trzeba zakładać konta na nieznanych stronach, podawać numeru telefonu ani wypełniać zbędnych formularzy. Z Twisto Pay w serwisie Moje Usługi korzysta się intuicyjnie i szybko. Metoda płatności Twisto

Polecaj i Zarabiaj - Moje Usługi opłacą Twoje rachunki

Niesłabnącą popularnością cieszy się program poleceń, w którym każdy może zdobyć 330 złotych na swoje rachunki. Od 16 października 2019 roku nasi klienci wykorzystali prawie 10 tysięcy kuponów promocyjnych, a dzięki zaproszeniu dołączyło do nas ponad 5 tysięcy nowych użytkowników. Kolejni jeszcze chętniej korzystają z kuponów i programu poleceń. Kupony promocyjne

Udział w akcji ING Banku Śląskiego zachęcającej do pomocy bliskim w bankowaniu z domu podczas pandemii

Moje Usługi ułatwiają zdalne realizowanie cyklicznych płatności, dlatego z dumą przyłączyliśmy się do akcji ING #zdalnidopomocy. W akcji #zdalnidopomocy ING zachęca do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiada jak nauczyć ich bankować online, zrobić zakupy w internecie czy zainstalować aplikację. Do udziału w akcji zachęcają Młodzi Zdalni, którzy świetnie radzą sobie w warunkach online i podpowiadają jak nauczyć tych mniej zdalnych ogarniać świat online.

Nie możemy pozostawić tego bez szczególnych podziękowań dla wszystkich osób korzystających z Moich Usług. To Wasze aktywne korzystanie z serwisu sprawia, że wciąż chcemy się rozwijać i doskonalić platformę, a lawinowo rosnąca liczba użytkowników utwierdza nas w przekonaniu, że to co robimy, ma realną wartość. Serdecznie dziękujemy za powierzone nam zaufanie.

Wznieśmy toast za kolejne piętnaście tysięcy!

Polecamy na blogu

Domowe rachunki zaczynają puchnąć? Sprawdź je i zmień dostawców!

Jaki wpływ wywarły pandemia i praca zdalna na nasze regularne domowe opłaty? Minęło już kilka tygodni od rozpoczęcia krajowej kwarantanny. Mamy wystarczające dane, by rozpocząć obserwację, czy i o ile wzrastają nasze domowe rachunki za media. I by podjąć działania.
7/9/2020

Automatyczne płatności z zapisanej karty w Moich Usługach

Z tego artykułu dowiesz się, czym jest autopłatność w serwisie Moje Usługi, jakie daje korzyści oraz kiedy i jak możesz z niej korzystać. Poznasz też opinie pierwszych klientów, którzy skorzystali z autopłatności.
7/1/2020

Wszystko co musisz wiedzieć o technologii 5G - potwierdzamy fakty i obalamy mity.

Dowiedz się czym jest sieć 5G. Jaka jest różnica pomiędzy nią a 4G/LTE? Czy jest szkodliwa dla zdrowia? Jakie są korzyści z tej technologii? Wszystkiego dowiesz się w wywiadzie z Dyrektorem Zarządzającym Fundacji Digital Poland. Rozmowę prowadzi Izabela Bogumił - Dyrektor Zarządzający Sektorem Telekomunikacyjnym, Mediowym i Technologicznym w ING Banku Śląskim.
5/26/2020

6 powodów, dla których tracisz kontrolę nad opłatami cyklicznymi

Jeszcze kilkanaście lat temu dostawałeś rachunki „w papierze”. Chodziłeś systematycznie na pocztę lub do banku, ustawiałeś się w długiej kolejce i za jednym zamachem opłacałeś prąd, gaz i całą resztę. „Kwitki” z pieczątką wrzucałeś do kartonowej teczki z napisem ”opłaty” i tak co miesiąc.
5/7/2020

Zachowanie odległości i społeczny dystans to dziś najdojrzalsza forma miłości

Wielu z nas przełączyło się na tryb on-line. Również seniorzy, którzy dotąd nie mogli lub nie chcieli korzystać ze zdalnych rozwiązań, za namową bliskich, coraz bardziej się do nich przekonują. Oto historia jednego z naszych klientów.
4/22/2020

Odzyskaj kontrolę nad rachunkami!

Ta strona korzysta z plików cookies.